+36-1/337-20-25 || MAGAZIN | Minimum vásárlási érték kiszállítás esetén bruttó 3000 Ft (a szállítási díj  nélkül értendő)

 +36-1/337-20-25 || MAGAZIN | Minimum vásárlási érték kiszállítás esetén bruttó 3000 Ft (a szállítási díj  nélkül értendő)

Sikertelen Online Fizetés

A fizetés sikerességéről minden esetben visszaigazolást küldünk számodra. Amennyiben még sem sikerült rendelésedet online kifizetni, vagy valamilyen okból kifolyólag meghiúsult a bankkártyás fizetésed, az alábbi egyszerü lépésekkel újra kezdeményezheted a fizetést.

Ha regisztrált vásárlónk vagy akkor jelentkezz be felhasználói fiókodba, és válaszd ki azt a rendelésedet, amelynél sikertelen volt a bankkártyás fizetés.

Ha nem regisztráltál még nálunk akkor sincsen semmi baj. Elég, ha a levélben megtalálható hivatkozásra kattintasz, és ismételten kezdeményezheted az online fizetést.

Sikertelen fizetés után néhány percen belül postafiókodba "Sikertelen fizetés" tárgysorú levelet küldünk. 

Amennyiben nem szeretnéd a fizetést újra kezdeményezni, mert inkább fizetési módot változtatnál, azt a megrendelés módosítása menüpontban tudod jelezni felénk.

Fontos tudnod azt, hogy megrendelésed a sikertelen online fizetés ellenére is megérkezik hozzánk, ezért kérünk, ha meggondoltad magad a vásárlással kapcsolatban, azt feltétlenül jelezd számunkra.