Meghibásodott termék
Minden termékünk esetében amelyek a kötelező jótállás feltételek teljesülnek, jótállási jegyet melléklünk a csomaghoz. Termékreklamációt kizárólag az általunk eladott termékekre tudunk elfogadni, ezt minden esetben a bejelentést követően megvizsgáljuk. Amennyiben a vásárolt termék átvételét követően hibásodott meg, és vonatkoznak rá garanciális feltételek, kérjük töltsd ki az alábbi űrlapot. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérünk a teljes megrendelésszámod add meg, ami a számlán is szerepel.
Sajnos nem tudunk garanciát vállalni a akváriumi és terráriumi izzókra, fénycsövekre, hagyományos, infra és halogén izzókra mert azok élettartama a hálózati feszültségszintjétől is függ, élettartamát a működtető feszültségtől erősen befolyásolja. Bejelentésed feldolgozása után kollégánk keresni fog a megadott elérhetőségek egyikén. Kérjük olyan elérhetőséget adj meg ahol feltudjuk venni veled a kapcsolatot!
A gyártók folyamatosan fejlesztik termékeiket, fenntartjuk a jogot arra, hogy bizonyos esetekben, ha a korábban vásárolt termék már nem kapható, annak „utódját”, azaz egy jellemzően azonos, de a sokkal fejlettebb és korszerűbb terméket küldjünk.
KÉRJÜK ADJA MEG ADATAIT